Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Gastric Bypass - operation 8/2

Kategori: Allmänt

Var ett tag sedan jag skrev här nu, så tänkte uppdatera lite. 
Sitter just nu i bilen på väg mot Norrköping för att genomföra min operation. Känner mig mer nervös idag än vad jag har gjort någon gång inför möte osv för gbp. Det känns också skönt samtidigt att det blir av, för min egen skull. Jag känner mig också lite starkare till mods då jag tror att jag har gått ner 6kg😇 för mig är bara det en stor sak då jag gör min gbp för att jag har svårt att gå ner i vikt. Jag gör det också för att få ett starkare självförtroende och för att minska risken för diabetes och andra sjukdomar. 
Trots att det finns många komplikationer som kan hända så händer inte det alla så blir "spännande" att se om jag blir en av dem eller inte. 

Den sista veckan har varit jobbig för mig(och säkerligen för dem i min närvaro också) då jag har varit jävligt trött på min LCD kost. Jag längtar till nästa vecka då jag får äta vanlig mat fast mosad ^^ denna vecka är det flytande vanlig slät mat som gäller. 

Uppdaterar igen senare :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: