Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Möblering hemma

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag kom äntligen mina nya möbler! Eller ja, de är begagnade men för mig är de nya. Så gjorde en planering över rummet på #sims4 igår för att se hur jag ville ha det, och det blev faktiskt väldigt bra! Så just nu pustar jag ut efter att ha stökat hela dagen, och imorgon blir det skola, och på lördag jobb. Skulle egentligen ha jobbat imorgon, men jag måste få godkänt i kursen så att jag kan komma in på liu för att göra något med mitt liv. Jag vill inte vara säsongsjobbare hela livet bara för att jag valde fel utbildning i tonåren. Nej, nu är det andra tider även om det kommer ta tid att få ordning på allt. Både med det ena och det andra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: