Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Snart flytt

Kategori: Allmänt

Snart är det dags för mig att flaxa vidare till egen lägenhet. Känns underbart fastän jag har så många andra oroliga känslor inom mig. 

Var i Ullared i helgen med familjen och skaffade saker till lägenheten. Bilder på vad kommer upp när jag väl flyttat, då jag har packat ner allt jag köpte redan. 
Och kommer nog komma upp många fina bilder både här och på min instagram på min lägenhet. 
Jag kommer också skaffa katt nästa år, kanske lagom tills jag fyller år som en present till mig själv. Skaffade fina prylar till kissekatter i Ullared. 

Vet inte vad exakt jag ska skriva, var så längesen, men blev en liten update på läget :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: