Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Hur ska det bli?

Kategori: Allmänt

Har blandade känslor om denna dag/natt/morgon som komma skall. Jag är inte den som tar plats i en grupp människor, jag är inte den som kan göra mig hörd. Jag brukar också bli den som ingen pratar med eller som man glömmer finns med...

Så ja...lite blandade känslor om att vara i grupp. Orolig att det bara kommer bli barnfilmer eller filmer som alla redan sett o kan utantill, tycker inte om att se film egentligen. Men men. Vad har jag o säga till om.

Jag ser dock fram emot imorgon då jag ska simma lite längder och träna i Norrköping när jag ändå ska dit med tanke på att innebader i Linköping är stängt. Vill börja träna, börjar göra lite situps på kvällarna, men förlorat en del av min muskelmassa efter min gbp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: