Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Sjuk

Kategori: Allmänt

Kan inte denna förbannade hosta försvinna snart! Jag hostar hela tiden så att jag nästan spyr och andningen har påverkats så den känns tung och blir lätt andfådd. Var på VC igår och läkaren där sade att det är virushosta - men känner mig värre idag än igår. Han sa att jag inte har feber, men min normala Temp ligger lite under 37 typ runt 36,2-5 ca och brukar ha feberkänningar vid strax över 37. Hoppas det inte är något värre på G 😖 doktorn kändes nobchalant och ointresserad och jag fick sköta snacket o ställa frågor för att få reda på någonting. Det kändes inte bra alls, men får hoppas på bara hosta så det inte sätter sig mer i lungorna. Och hoppas absolut jag blir bättre till helgen då jag är bjuden på dejt på fredag och ska träffa bästa vännen i helgen ❤️


Kommentarer

  • Malin säger:

    Ja grr tråkigt med läkare som inte är tillmötesgående -.- en sak att de ger en en diagnos o inte kan göra så mycket men fattar inte hur man fortfarande bara säger att 38 grader är gränsen för feber för oss som har låg temp 😑 massor kryakramar 😘💕

    Svar: Ne förstår inte jag heller -.- man kan ju inte utgå från att alla människor i hela världen ligger runt 37 vanligtvis -.- tack ❤️
    CeciliaAndersson

    2015-09-22 | 19:12:12

Kommentera inlägget här: