Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Myshelg + onsdag

Kategori: Allmänt

I helgen var det mysigt ^^ jag fick äntligen träffa min saknade fina bästis som stannade hos mig tills i måndags 😇 saknar henne redan ❤️


Sen idag så ska jag träffa en annan saknad kompis ❤️ en stund i skäggetorp och handla lite. 

Skrev klart min hemtenta igår med men ska läsa igenom den idag sen så den har fått med alla punkter och att den i alla fall får godkänt. Sen så spelade jag Sims lite kort samt tamriel men idag blir det fokus på sista uppgiften i kommunikation. 




Samma sim men i "byggprocessen"



Kommentarer

  • Malin säger:

    Miss you too like crazy 😩❤️ Var supermys 💗

    Svar: Ja verkligen 😇 får ta ngn helg igen snart ❤️
    CeciliaAndersson

    2015-09-30 | 15:26:54

Kommentera inlägget här: