Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Mysdag med pojkvännen

Kategori: Allmänt

Idag, dvs igår tidsmässigt, hade jag en mysig dag med min kille ❤️ jag hade ett ledsagnings uppdrag innan som gick väldigt snabbt och bra så man kom iväg till gamla Linköping och valla innan klockan blev för mycket. Åt glass på gelato, saknat deras glass xD Va även i skogen o drack te, det var mysigt 😇 Vandrat runt lite o bara umgåtts, det kan va kul det med :) 





Och på kvällen hemma så blandade jag till en drink 😇


Saknar även min bästis, hoppas att vi snart kan ses för var väldigt länge sen känns det som ❤️ 


Ska se Pixels med lillebror senare idag ^^

Kommentarer

  • Malin säger:

    Saknar dig också massor 😢 måste ses nu i veckan ❤️❤️❤️

    Svar: Ja förhoppningsvis om du är frisk o så 😯 ❤️
    CeciliaAndersson

    2015-09-13 | 09:08:23

Kommentera inlägget här: