Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Sjuk

Kategori: Allmänt

Idag var jag på VC...igen. Jag var där i fredags också och fick pencilin mot bihåleinflammation och idag pronaxen mot det de tror kan va att jag hostat sönder något eller några (vet inte) muskelfästen vid revbenen. Det gör ont som fasen så jag tänker inte tveka att höra av mig igen om det inte blir bättre eller att medicinen inte hjälper läkningsprocessen. 

Och på grund av sjukdom så förlänger jag praktiken och gör om den nästa vår istället. Jag har inte fått ut det jag skulle av denna och tiden är knapp, och samtidigt så mår jag inte bra och blir drabbad(känns det som) av både det ena o det andra just nu, så det är bättre att jag tar det lugnt, pluggar, och satsar på att bli frisk. Imorgon lämnar jag in nycklarna så hoppas vaktmästaren på praktiken är där. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: