Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Det funkade inte

Kategori: Allmänt

Tiden gick och känslor domnade bort, kontakten blev alltmer mindre och jag klarade inte av mer. Idag gjorde jag slut - någonting jag faktiskt inte trodde att jag skulle göra mot någon, inte ens i detta gångna förhållande... Men vad kan man göra när ens känslor inte får näring? Ord på en skärm är inte samma sak som att höra det i verkligheten. 
Så igår och idag har inte varit roliga utan snarare ganska sorgligt och känslosamt. Jag ville inte såra men ändå vet jag att jag har sårat, men samtidigt ville jag inte ljuga eller hålla kvar. Varför hålla kvar när man känner att det som gått förlorat inte går att gro tillbaks? När man träffats av den mörka sidan och förväntas komma tillbaka till ljusets sida? Det är inte så lätt. Tyvärr 😔 

Innerst inne hoppas jag att livet går vidare för båda parter och att det går att hålla kontakten.. Även om jag förstår att det kan bli svårt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: