Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Dagarna bara flyger iväg

Kategori: Allmänt

Det har gått en vecka av praktiken idag, och det är så mycket som har hänt. Dels där och på sidan av. 
Den här veckan har varit jättekul, men också lite jobbig med att gå upp, åka iväg, hem o sova. Jag har nog aldrig varit såhär duktig med att gå upp på morgonen(kl 6-7) och har oftast somnat runt tolv men igår innan 11. Sen höll jag på att bli frisk men drog på mig mer hosta och lite feber igår och extremt yr idag på morgonen i alla fall, och på det så ska jag träffa RoH. Kul. Jo, det är det men lite jobbigt. Bara lite. 
Jag har också för tre dagar sen varit ihop i en månad med min pojkvän ❤️ synd att vi inte kunde fira den tillsammans, men får fira nästa månad istället ordentligt. 


Men på skolan trivs jag jättebra med både personal och barnen(!) och vill inte lämna stället än, men som sagt där i 5v så hinner nog ändras även om jag inte hoppas på det utan vill få jobb där (hoppas jag på i alla fall). 

Idag så ska jag äntligen träffa min bästa vän också❤️ varit ett tag sedan så är på tiden nu tycker jag ^^ Men det kommer bli mys och kul som vi alltid har 😇



Kommentarer


Kommentera inlägget här: