Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Alldeles för lång tid + aggro varning

Kategori: Allmänt

Idag har det gått alldeles för lång tid sedan jag träffade min älskling 😔 börjar bli otålig och vill krypa in i hand famn, känna mig älskad och hel. 



Först: jag accepterar allas val och hur alla människor är, men FB:s senaste dänga i mitt nyhetsflöde gör mig irriterad. Jag är inte beroende av folk runtomkring mig bara för att jag är inlett förhållande, jag är självständig och kan framför allt ta hand om mig själv. Ja, jag har blivit sur över allt jag sett på Facebook - singlar är självständiga mm och inte de som har partner osv. Jag tycker det är kränkande, för jag som äntligen har hittat någon att dela min kärlek med, och som trivs bättre med någon än att vara helt ensam med negativa tankar och undra varför man inte duger till någon - bara för det behöver det inte betyda att jag som är med någon är beroende av de runtomkring mig. 
För mig betyder det bara att jag har gjort ett val i mitt med att vara med någon. 
För mig betyder det att man delar med sig av sig själv och tar vara på det livet erbjuder. Också att man är egen och självständig och modig nog för att ens våga ta för sig och ge sig själv till någon och få av den andra. 
För mig är inte att vara i förhållande något dåligt. Jag stör mig som fan på alla inlägg på Facebook som går in på ämnet, som är kränkande och stilen "vi är bättre än er höhö" -.- blir sur och irriterad framför allt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: