Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Plugg och längtan

Kategori: Allmänt

Usch... Jag har prov på måndag, ett slutprov i en kurs jag ska förlänga, så jag får inget slutbetyg förrän i vår i den kursen. Det suger lite men jag far inte så illa av det. 
Har pluggat en del inför provet och repeterat sånt jag kan - men ändå nervös över om det kommer gå bra eller dåligt och om man kan det som komma skall. Jag har haft A på allt förutom en uppgift jag fick B på, men nästan samma sak. Hoppas det går bra i alla fall. 


Imorgon blir det att äntligen återse min finaste vän ❤️ längtar! Såg henne i måndags med tillsammans med lillebror, men det var bara en snabbis, nu blir det mer mys och mer umgås ^^ sen blir det mer plugg i helgen och efter det en nervös vecka. 
-prov
-inledning av ny kurs
-möte med sjukvården
Jag hoppas allt går bra! 



Kommentarer

  • Malin säger:

    Det kommer gå bra gumman 😘❤️
    Det fixar du 💪🏻😊 mysigt värre, miss you already 😘❤️

    Svar: Saknar dig med massvis 😘❤️
    CeciliaAndersson

    2015-11-15 | 01:28:58

Kommentera inlägget här: