Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Blandat från senaste tiden

Kategori: Allmänt

Känns som att det var ett tag sedan jag skrev, alltid tänkt jag skulle skriva någonting men inte blivit av. 
Idag är det i alla fall fredag, igår torsdag då jag var på ett gbp gruppmöte. Det var intressant och hoppas att beviljas om 8v, så försöka ändra lite vanor och lägga in mer motion i min vardag. 

Imorgon kommer jag återse min finaste vän❤️ längtar som fan o känns som att det har gått lång tid emellan även om vi såg i onsdags en kortis. Tiden räcker aldrig till! 
Idag har jag städat och fixat iordning och hjälpt till hemma. Ätit god sallad och smakat lite vin och blandad en drink till mamma och mig tidigare under kvällen. Så nu efter ett parti Uno ska jag återgå till mitt spelande. Även packat lite men ska kolla igenom den igen senare. 




Även börjat spela assasin's creed 1 och det är awsome, bara lite svårt med vissa saker men det kommer väl. 


Och så har den förbaskade snön passat på att komma! Även om den är vacker så bor jag i stan och då upplevs den inte på samma sätt. Snön blir bara blask. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: