Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Varför idag?

Kategori: Allmänt

Ännu en sömnlös natt, men jag fick lite vila på förmiddagen i alla fall pga migrän. Men nu så mår jag skit verkligen 😖 jag har jätteont på sidan av magen men upp mot under revbenen liksom o strålar ut runtomkring o yr, illamående o huvudvärk 😖 det är verkligen inte min dag! Jag ville gå ner till stan o handla hem saker o ting jag behöver men får göra det en annan dag helt enkelt. Jag känner att jag måste ligga ner ett tag för att se om allting går över, kanske vila en timme 😯 men det känns verkligen som om allt ville komma på en och samma gång + värk i ena fotleden. Suck. 


Var ute på en liten promenad imorse och stickade även klart ett par söta babyvantar utan tummar  😇


Ska bli bäst på mönstret så jag kan göra lite fritt xD 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: