Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Ensam

Kategori: Allmänt

Ensam är vad jag borde vara så jag inte förstör andras liv. Bo själv ute i skogen utan någon slags elektronik eller möjlighet att ta sig dit eller därifrån. Där kan jag ruttna. 
Då behöver jag inte oroa mig för att såra dem runtomkring mig eller vara ivägen, eller att andra ska missförstå eller bli äcklade av min närhet. Då behöver de inte känna sig obekväma min närhet eller känna att det är jag som håller dem tillbaka med saker och ting eller känslor vad vet jag. 
Jag skulle inte heller bli hackad på eller puffad omkring med. Jag skulle inte behövda stå ut med att känna att jag behöver förklara allt och ingenting. 
Jag skulle få leva mitt liv utan oro, utan vilsenhet eller sorg. Jag skulle få vara mig själv. Jag skulle få vara fri. Men fri kan jag bara vara ensam



Kommentarer


Kommentera inlägget här: