Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Ännu en natt...

Kategori: Allmänt

Till att börja med har jag haft en underbar kväll med en fin tjej i skolan 😇 film- och snackmys! 
Sen så lagade jag till nåt snabbt att äta även om det va sent, förstört mina mat o sovvanor nu i alla fall den senaste veckan på grund av sömntabletter som inte funkar överhuvudtaget. Suck säger jag bara. Hoppas min utredning blir klar denna vecka som kommer så det blir någon ordning på allting och att jag får min remiss till neurolog snart/ remiss till Norrköping sjukhus av olika anledningar jag vill hålla för mig själv. 


Duschat nu i alla fall och hoppad jag kan slappna av så det blir några timmars sömn innan skolan börjar. Längtar hem och vill bara gå vidare i mitt liv just nu. Det är för mycket runtomkring mig för att jag ska kunna slappna av, både fysiska såsom psykiska saker och ting. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: