Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Min misse

Kategori: Allmänt



Vart är du när jag behöver dig?
Vart är din röst när jag inget hör?
Vart är din varma tröst när jag är ledsen?
Vart är din kärlek när jag behöver den som mest?
Vart är du nu? 
Katthimlen?

Ingen chans till adjö,
Inget avslut,
Ingen sista puss på nosen,
Ingen sista mysstund...
Varför fick jag aldrig säga adjö, 
Ge dig ett ordentligt avslut? 
Du finns alltid i mitt hjärta,
Tänker på dig varje dag
Varje timme,
Varje minut. 
Saknar dig ideligen,
Det gör fortfarande ont inom mig.
Allt som påminner om dig 
Gör det svårt att 
Gå vidare. 
Vill jag gå vidare? 
Nej, jag vill inte sluta minnas
Se
Höra
Känna känslan av hur det var att smeka dina öron,
Din nos,
Leka med din svans 
Och höra dig kurra. 

Önskar att du var här med mig❤️

Kommentarer

  • Malin säger:

    Fina älskade gosan ❤️❤️

    2015-03-15 | 07:29:46

Kommentera inlägget här: