Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Födelsedag (4/3)

Kategori: Allmänt

Idag fyllde jag 21år... Känner mig gammal men ändå har man fortfarande hela livet framför sig. 
Firades idag av klassen och bästa vännen och det har varit jättefint 😇❤️ blev sjungen för 4 gånger xD 








Blev firande med finaste med spel och drinkar o alltid lika kul när det spårar ur o man bara men vad höll vi på med xD 
Fick jätte fina presenter av henne ❤️ och ett fint bokmärke av klassen ❤️ aldrig blivit firad av någon klass förut. 

Jag o bästa var en sväng på stan med och då hittade jag äntligen en jacka!




Kommentarer

  • Malin säger:

    Hahaha trodde

    2015-03-05 | 02:31:40
  • Malin säger:

    Hahaha trodde bilden längst ner var reklam först 😂

    Japp, nu är du jättegammal och jag är jätteung, hela tre månader yngre 😂
    Verkligen man bara wtf are we up to xD men fredag lär spåra ännu mer 😂❤️

    Svar: Hahaha 😂
    Ja verkligen men kommer bli kul 😏❤️
    CeciliaAndersson

    2015-03-05 | 02:36:56
  • ɑ n n i k ɑ säger:

    Gott!

    2015-03-05 | 12:25:47
    Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här: