Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Snart dags

Kategori: Allmänt

Nu är det snart dags igen. Även om jag precis gick på Sörängens Folkhögskola, författarlinjen så vet jag inte riktigt om jag ska räkna det som en utbildning(jag lärde mig massor, men ändå så kändes det inte som en skola, mer en utbildning) men nu är det skoldags igen. Sitta vid en skolbänk och ha prov, läxor och annan dylikt. 


Jag längtar som fan att få gå här, lära mig och få gå APU och kanske få chans till jobb och egna pengar. Måste bara komma ihåg att söka csn och packa inför första skoldagen om bara brevet kan komma snart med information (och förhoppningsvis boklista). 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Så jäkla tagg! 😃👍🏻 kommer bli super!

    Svar: Ja förhoppningsvis ^^
    CeciliaAndersson

    2015-07-21 | 12:30:54

Kommentera inlägget här: