Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

En måndag/tisdag i mitt liv

Kategori: Allmänt

Jag har varit över helgen i min styvfars stuga och blev lite besviken när jag kom hem. Jag vill ha information från csn och KUI så jag kan förbereda för min utbildning och införskaffa material. Grr kan det komma nu eller??!


Men annars är jag ganska glad. Har gått ner två kg! Känner mig stolt så det firar jag med att laga mat imorgon, enklare 3rätters beroende på om jag hittat smultron medan de andra plockar svamp imorgon. Ska även dumpa lite grejer hos pappa så jag inte har så fullt i mitt lila rum. Ska försöka möblera om o skaffa nya möbler så jag får mer plats o förvaring. 





Förbereder mig också för tvåltillverkning imorgon eventuellt beroende på klockan! Jag kanske får göra det på onsdag, men skulle va skönt att få det gjort(även om ingen brådska) imorgon eftersom den ska vila i någon natt innan man kan skära den. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: