Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Danmark

Kategori: Allmänt

Snart är det dags, exakt en vecka nu faktiskt, tills vi åker till Göteborg för att sedan åka vidare till Danmark med båt. Det ska bli jättekul, även om jag redan har varit där, MEN jag räknar inte den gången för jag såg inte ett skit och tittade endast på läraren för att hinna ikapp så jag inte kom vilse. I en grupp som följer lärare så vill alla hänga på och struntar oftast i den längst bak(som brukar vara jag eftersom alla går så fort och inte jag o har ont i mina fötter). 
Men det ska bli kul att åter få gå och åka Danmarks gator och åka roliga karuseller på Legoland och sen stanna i Göteborg efteråt och kanske kanske åka till Liseberg(hoppas!). 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: