Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag var det en både lugn och händelserik dag och jag ligger nu äntligen i sängen och ska läsa lite innan sovtime. 
Hade mitt första gym genomgång på RoH och sen hade jag lektion. Det var kul att gå på den och jg längtar tills mina böcker kommer o att allting drar igång. Jag kan också äntligen komma in på fronter(som kommer va en stor del av mina studier o liv i 1,5 år). 
Jag träffade också finaste en kortis på stan efter att jag hämtat paket på panduro. Saknar henne redan ❤️ 
Jag lagade mat idag; spagettilåda med kyckling och den blev helt underbar så ska göra den igen(längtar till den matlådan😍). 



Kommentarer

  • Malin säger:

    Såå mys att ses ❤️❤️ Saknar dig också massor😘💕

    Svar: Vi får ses snart igen 😘❤️
    CeciliaAndersson

    2015-08-20 | 09:24:26

Kommentera inlägget här: