Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Sant eller falskt

Kategori: Allmänt

Jag kan inte vänta på att det jag längtar efter ska hända, jag får ta saken i egna händer och låtsas att mitt hopp är uppe och att min känsla av att bli "bortförd bakom ljuset" är borta och att jag är glad. 
Jag är glad för att mina planer inte har dött fullt ut utan hittat nytt liv i dem. Men jag kan inte se bort från att jag ör besviken och känner mig en gnutta bortglömd och som att jag inte har några känslor. Men men, bit i tungan och gå med rak rygg mot annan riktning. Vad mer kan man göra liksom? 



Kommentarer

  • Louise säger:

    Det är bra att ta tag i saker själv! Meningslöst att vänta.. Heja!

    Svar: Ja precis! Tack :)
    CeciliaAndersson

    2015-08-26 | 16:31:52
    Bloggadress: http://louisewellander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: