Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Ett nytt kapitel

Kategori: Allmänt

Det var ett litet tag sedan jag skrev något sen sist, känns det som, och idag så "började jag ett nytt kapitel". 

Idag började jag KUI barn och fritid (äntligen) och jag har varit duktig med att beställa böcker så de kommer nog i veckan. Älskar doften av nya böcker 😍


Idag så träffade jag min barndomsvän C.E.E som jag har saknat och inte träffat på en evighet. Det var skönt att återuppta kontakten och hoppas på att det ska bli mer träffar och mer aktiviteter. 


Idag så börjar jag mitt "nya" liv. Ett mer hälsosamt och försök till mer aktivt liv. Nu är det slut med godis(fuskade dock med en chokladbit till min lunch fy fy), snacks eller för mycket läsk och sena måltider. Imorgon ska jag även träna hos min sjukgymnast och det kommer vara kontinuerliga möten och jag ska försöka träna på egen hand med, speciellt när jag får pengar och kan simma mm. Nu ska jag nå mina mål. 


Inte min bild.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: