Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Det fattas något

Kategori: Allmänt

Varit hemma ett tag nu pga besök hos vc. Sitter nu på internatet o kan inte somna så sitter uppe o skriver dikter o ja tydligen bloggar. Tänkte snart slå på ett spel igen o köra vidare för känns lite sent att somna nu o sova o tre nästan fyra timmar då jag planerat dusch, sminkning o faktiskt se vettig ut någon gång om det nu är möjligt. Kliar överallt o måste ta en allergitablett men orkar inte. Fett jobbigt. Men mamma klippte mig hemma o tog bort allt slitet o saknar mitt långa hår lite men det växer snart ut igen o det är skönt att håret är friskt nu. Ska aldrig mer färga håret på ett X antal år. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: