Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Veckan

Kategori: Allmänt

För att sammanfatta veckan hittills och helgen i stort så består det mest av mys och produktivitet med finaste ❤️ I fredags var det mysigt med tacos med gänget. 


Sen sov jag och skrev resten av helgen. Igår så började vi med reportage med Anders Sundelin och fick en uppgift, blev ganska bra ändå när jag läste den högt wow. Vi arbetar förresten med globalarna också. 

Men hade spakväll med finaste igår och det var jättemysigt 😇 körde ansiktsmask och i väntan lite änglakort, sen massage och manikyr. Meditation till sist och tänkte väl köra en kortis snart kanske bara för att bli piggare. Får se hur jag känner. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: