Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Sjuk och ensam

Kategori: Allmänt

Hej. 
Det är precis så som titeln säger. Jag är sjuk och ensam. 
 

Hosta, snuva, ont i bröstet/rygg/svank/höft/mage av hostan o int i kroppen annars med av sjukan. Varm och kall omväxlande och vet inte ens när jag inte har och har feber 😖 mår skit och borde egentligen åka hem men vill vara här, mitt andra hem-skolan-så jag vet vad vi gör o inte gör. Saknar min klass o känner mig värdelös som inte hänger med dem men jag är inget trevligt sällskap just nu för jag kan inte prata, rösten finns inte där längre 😭 så imorgon måste jag sjukanmäla mig men säga att jag ska vara delaktig på redaktionsmötet om skoltidningen... 
Vill verkligen inte missa det 😢
Får se om jag får be någon att ringa skolsköterskan att komma o kolla upp mig om jag behöver vård eller nåt...får se...hon kommer ju på tisdag...
 
Men känner mig ensam... Har inte pratat med någon i klassen ftf i helgen o ingen av dem har i princip pratat med mig... Förutom min bästis då ❤️ Men blir väl ensam med när jag inte klarar av att lämna sängen typ...
 
FUCK MY LIFE!!!! Varför måste jag bli såhär äckligt sjuk för 😭 hoppas det inte är lunginflammation för då lär jag ju bli hemskickad 😭 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Usch gumman ❤️ får se hur det utvecklar sig men hoppas att det går över av sig självt😖 ❤️

    Svar: Ja 😯❤️
    CeciliaAndersson

    2014-09-01 | 07:56:12
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: