Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Lite allt möjligt onödigt

Kategori: Allmänt

Hej. 
Det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg, men jag har inte orkat o haft tid. Som uppdatering är jag fortfarande sjuk, halsen krånglar samt andning och hostan är kvar. Men good news, jag har smitit tillbaka till lektionerna för anser att jag måste gå för att inte missa för mycket. Som idag skulle vi lrka stalker och sen skriva en novell om det. Min hår väl sådär men ganska kul ändå att få tänka efter o hitta på lite med. 

Annars så ska jag hem imorgon o få taccos på kvällen :D ska bli gott! Har inte ätit ordentligt på de senaste dagarna, men vet inte om det är med vilje eller inte eftersom jag inte har tänkt så mycket alls... Har mest legat i sängen o hostat. 

Men skrivit lite med tända ljus på rummet och ska ta en sväng med finaste ❤️ 




Äldre foto!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: