Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Helgen

Kategori: Allmänt

Hej!
Till att börja med så har jag varit på bokmässan 😍 tänkte dela med mig av lite bilder ^^








Sen så åkte jag hem till päronen på kvällen och var helt slut i kroppen, still are så ska väl sova snart. 

Men hemma så mystr vi lite i helgen och jag fick möjlighet till att handla julklappar samt adventsklappar och annat jag behövde. 







Fick ett par gardiner av mamma så ska väl försöka få upp dem snart xD














Testperfymer älskar man alltid ^^




















Fick det mesta förutom kläderna av päronen från alla håll samt skorna stod jag för själv. Riktigt sköna ^^ föll för dem direkt 😍 dyra men så får det va - de billiga va slut xD

Imorgon börjar skolan och skulle väl gärna ha legat och sovit hela dagen men man måste komma och hoppas att det är ganska skönt ute så det inte är svinkallt imorgon. Återser även finaste imorgon ^^❤️ 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Fasen så mycket fina grejer 😇 var hittade du shoesen? 😊❤️ HAHA tänkte med köpa den nagelgrejen på the body shop o deras nagellack men kom aldrig så långt för gick på typ tre provrundor så köpte typ inget bara glodde xD vill med ha en sån så man kan göra prickar o mönster 😯❤️Men är fan sämst på att prova kläder xD ❤️

    Svar: Hihi 😇 jag köpte dem på ica 😜❤️
    Hahaha ofta xD ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-09-28 | 23:22:20
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    Okej 😊 men vad kostade de dyra då? 😇❤️
    Stod iofs o velade på body shop i typ hundra år men ja xD glömde bort det på vägen hem grr xD orkade inte handla massor på ditvägen xD ❤️

    Svar: De kostade 399 😋❤️
    Haha jag med xD ville ha deras nagellack men kände att det va lite dyrt xD❤️
    CeciliaAndersson

    2014-09-28 | 23:37:39
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    Är inte så farligt 😇❤️
    Hmm kostade väl typ 50? 😇❤️

    Svar: Haha ne nagellacken kostade 95 xD om inte mer xD det va läppstiften som kostade 50 😜❤️
    CeciliaAndersson

    2014-09-29 | 00:47:15
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    Ah ne 95 var det då 😋❤️ inte mer 😇❤️

    Svar: Haha xD❤️
    CeciliaAndersson

    2014-09-29 | 01:01:25
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    O inte mindre 😇

    2014-09-29 | 01:01:36
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: