Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

En helg hemma

Kategori: Allmänt

Ja igår vet ni ju vad jag gjorde, men idag har vi åkt o kollat runt lite :) har hittat ett fint fat, ett fint par trosor och en hemlis och så lite turkiskt godis :) har inte smakat än xD har inte orkat öppna :) men ska tillbaka till den butiken imorgon innan jag ska på tåget hem igen för att köpa lite drickyoghurt och kanske en annan sak som smakar körsbär o en dricka kanske. Lillebror köpte en dricka som var underbar, jag köpte en grenadine men tydligen inte rätt för den jag vill ha är inte kolsyra i 😭 


Jag har även mitt kompletts vinst set av 3Details nu 😃


Jag längtar hem, även om jag är hemma så vill jag tillbaka till internatet. Jag älskar smålanda skogar och vackra vyer. Jag ser min framtid där för ett par år kanske. Kanske längre. Men allt beror på om man får jobb, vidare utbildning kanske. Man får se 😇 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: