Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Suck

Kategori: Allmänt

Det är kallt i rummet för inte fått nån ny ruta än, små glassplitter överallt som inte dammsugarn har fångat upp. Har svinont i handen så hoppas jag inte har ställt till det för mig själv. 
Städar som en galning för att försöka få något till kväll och måste äta även om jag typ spyr av tanken på mat just nu. Vill inte äta. Vill bli slank. Vill inte vara ful och oattraktiv. Vill inte gråta. Vill inte skrika. 
Städning är terapi. Duschen är ett utlopp för känslor och utbrott. 



Kommentarer

  • Malin säger:

    Du är inte ful och oattraktiv ❤️ Vacker ❤️

    Svar: Ne e jag inte, aldrig varit o kommer inte bli..❤️
    CeciliaAndersson

    2014-10-18 | 22:24:52
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: