Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Mysdag

Kategori: Allmänt

Har haft en underbar dag idag :D längesedan jag sa det nu känns det som... Men visst dagen har haft sina skavanker; ont under magen, inget bra ordbajsande och allmänt seg. 

Men idag har vi arbetat på våra deckare i skolan med framsida o baksida osv och jag är så jävla stolt över min ^^ 


Kan väl också säga att jag hade tänkt att fullfölja denna och ni läsare kan väl se detta som en teaser 😉

Det har varit god mat i skolan och jag har känt mig någorlunda pigg dock värken som varit hela dagen. 

Jag o finaste var spontana och drog ner på stan för att titta på blurgrass bandet Spinning Jennys och de var helt gudomliga! Blev så glad av deras musik så lite Depp över att jag inte kunde köpa deras skivor men men får göra det via internet 😇




Jo,  haft otur idag med att lycka skära mig på fingret av min nyckel... Undrar lote lagom hur det gick till xD 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: