Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Hemvitselse

Kategori: Allmänt

Hej. 
Idag blir det hemfärd till internatet igen. Ganska skönt att få komma tillbaka dit ändå. Att få vara lite för mig själv och upprätta mina behov samt att tvätta. Oj så kul det ska bli xD men men vad gör man inte för friheten höll jag på att säga. 

Men under min vitselse hemma har vi spelat plump, monopol, ätit gott, stickat och sett film och idag handlat och
Varit på vc. Fick äntligen mina migräntabletter 😄 kommer verkligen att behöva dem känner jag. 


Vi var på Leos lekland igår. Det var kul och lillen jagade mig massor och jag honom. 



Sen var vi ute och plockade svamp med ^^ det fick väl ganska bra ändå :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: