Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Helgen

Kategori: Allmänt

Haft helgmys med finaste ❤️ vi har gjort hummus och tahini från grunden och lagat god mat och skrivit o myst med grönsaker o kokos ^^ hade även mys-massage idag. 







Jag har även börjat med en tablett så ska se om den kan hjälpa mig på vägen till ett bättre självförtroende. 




Unnat mig en pyjamas oxå :)


Vet att jag inte ser bra ut, men pyjamasen är skön iaf. 

Kommentarer

  • THE REVOLT säger:

    Meeeh!! Vrf säger du att du vet att du inte ser bra ut! Du vet ingenting -.-' tkr du ser bra o söt ut!:)

    Svar: Tack :) men har ingen självkänsla typ på - sidan tyvärr :/
    CeciliaAndersson

    2014-10-05 | 23:01:38
    Bloggadress: http://TheRevolt.blogg.se

Kommentera inlägget här: