Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Blandat

Kategori: Allmänt

Om vi börjar från början. I helgen hade jag mina föräldrar på besök, det va mysigt - av pappa fick jag hjälp att handla hem lite som jag behövde då, sen mor, styvfar o lillen kom söndagen och då bjöd jag på linsröra med afrikanska smaker och till efterrätt blev det aprikos och kokosbollar med apelsinsmak. 




Jag var även ute på en timmes promenad i helgen, det är så fint och vackert ute nu :) 

Annars så provar jag lite Photoshop på min dator. Leker runt lite. 


Ganska cool faktiskt men dålig bild. 

Annars så har vi haft skola, jobbiga möten och bara skit. Började må lite dåligt igår och idag ligger jag bara i sängen med migrän typ, nej men jävligt jobbig och dumt placerad huvudvärk. Aj. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: