Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Mysig vecka

Kategori: Allmänt

Den hör veckan har det varit mycket. Jag o bästa vännen har julbakat Och myst med harry pottet spel och redigering av första utkast av manuskriptet :) det känns ganska skönt stt börja i nån ända så igår fick vi oss ett rejält gott skratt. 

För övrigt så hade jag en magont attack så hoppas att det inte är järntabletterna som spökar för då blir jag deprimerad på riktigt eftersom jag behöver dem mer än någonsin förut. Eller jag vet inte om det kan vara det plötsliga upptagandet av vardaglig c vitamin...

Har även kommit halvvägs i Harry Potter och den vise sten. 


Egen jul/adventsskinka som jag har gjort ^^ 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: