Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Longing for

Kategori: Allmänt

Jag vet inte varför, men kanske har jag vuxit upp, men det senaste året så har jag saknat någonting i mitt liv. Inte bara en men fler saker och ting. Jag känner mig okomplett, som om det saknas någonting i mitt liv för att göra mig komplett. 
Jag är en person med så mycket kärlek att ge. Jag saknar nån att ge den till, någon att dela mitt liv med. Saknaden efter att någon håller om en när man somnar, pussar en i nacken på morgonen utan att bara ligga och fippla med mobilen. Jag saknar närheten från någon som älskar en. Någon som man kan dela livet med. Saknar kärleken. 
Jag har en dröm om att bli förlovad och att få gifta mig i framtiden. Jag vill stadga mig och komma till rätta i livet. 
Jag vill ha barn i framtiden. Viljan är starkare än någonsin... Viljan att få känna att man skapar liv, viljan att få vara med om ett barns uppväxt. 
Jag vet inte varför alla sådana känslor nu men jag bara känner att jag Vill. Känner mig vilsen och vill känna mig ovilsen. 
Tänk bara att ha en sån här sötis ❤️ me wanting...

Google foto. 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jag vill med ha ett litet barn... Man har liksom burit på känslan jättelänge, även om man rent logiskt vet att det inte är lämpligt förrän man har en trygg livssituation... Men man liksom bryr sig inte om det, vill bara ha en liten ängel att hålla om och bevara i trygghet och hälsa... Givetvis är det delvis en mänsklig instinkt, att (oftast) vilja få barn och bli förälder, men vissa personer har nog helt enkelt en särskild längtan och ett inbyggt behov av att få ta hand om ett litet mirakel ❤️ Vad går livet ut på liksom om inte det ❤️❤️❤️

    Svar: Ne precis 😯 jag har inte alltid velat ha men senaste året bara ändrats o man vill liksom Nu även om det inte är möjligt ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-11-29 | 12:59:05
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    Nje o jag kanske inte har varit 100 % ready förrän för typ drygt ett år sedan eller lite mer men längtan har liksom alltid funnits där 😯 men tänk den dagen liksom, även om det inte blir precis nu 😘❤️

    Svar: Ja 😘❤️
    CeciliaAndersson

    2014-11-29 | 13:11:30

Kommentera inlägget här: