Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Helt enkelt livet

Kategori: Allmänt

Blä håller på att bli sjuk ellet är sjuk, jag vet inte riktigt men mår förjävligt. Ont i magen och huvudet, ont i kroppen och feber toppar och hostig och ingen matlust. Usch säger jag bara. 

Har ändå gjort uppgiften vi hade den här veckan men har inte lämnat in den men ändå skönt att ha den gjord. 

Sen mina andra glasögon har jag inte fått än så vad jag ska göra här på skolan har jag ingen aning om. Orkar inte umgås i alla fall. Den saken vet jag säkert. 

Igår så satt jag och finaste med lite planering av cykelsemestern 2015 ❤️ och sims4😇 det var mysigt och stickade samt såg Hp7. 



Kommentarer

  • Malin säger:

    Du får krya gumman ❤️😘

    Svar: Tack du med 😇❤️
    CeciliaAndersson

    2014-11-14 | 14:44:04
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    Hihi skrev ut o snulade med mig förra årets packlista så ska smygkika på vad som ev kan strykas o så ☺️❤️

    Svar: Hihi okej 😋❤️
    CeciliaAndersson

    2014-11-14 | 14:44:57
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: