Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Helgen

Kategori: Allmänt

Ja då var det ett tag sedan jag skrev nåt här. Jag har varit sjuk och varit hemma och blivit bättre. Det var ganska skönt att komma hem även om jag hade problem med att sova och det blev sena nätter. Men nu ska jag få ordning på min sömn och hoppas på att mitt liv blir nåt liv någon gång. Man kan ju alltid hoppas liksom 😯 att man ska komma ifrån det statium man är i i dagens läge och kommer steget vidare. Att någonting blir bra. 
Men kommit tillbaka till skolan nu igår då jag fick hjälp av pappa att handla lite och jag och finaste spelade lite sims 😇 det var mysigt :) 
Jag fann inspirationen mef att kunna sätta mig med skrivandet igen och det känns skönt. 
Nu ska jag bara handskas med mitt eget problem: mig. 






Kommentarer

  • linn säger:

    ha en superbra måndag :)!

    2014-11-24 | 13:03:12
    Bloggadress: http://linnsees.forme.se
  • Malin säger:

    Låter bra 😘❤️ Att jobba med problemen man upplever gör att man är halvvägs, även om man inte känner av det direkt 😘❤️

    2014-11-24 | 15:56:17
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: