Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Viking tattoo

Kategori: Allmänt

Om 40min ca så ska jag fylla i min tatuering ^^ ska fylla i fåglarna som vara färg försvann lite i läkningen så hoppas verkligen att den får stanna den här gången. 
Lite förvånad faktiskt att jag hat lagt 1000kr på tatueringar redan fastän jag bara har två. 

Men annars idag så blir det väl mest att sitta på rummet och hålla sig urvägen. Skriva och va tyst. Inte mitt fel om de kom upp för sent och drar ut på tiden med att spela under tiden de äter frukost när jag sade att jag villr vara nere ett bra tag innan tolv för att va först i kön. Om fler än jag velat titta på att skaffa tatuering kanske man skulle ha kollat upp det dagen innan istället för samma morgon -.- Men sen att slå och kasta saker i golvet hjälper inte och srn skrika åt någon hjälper inte heller -.- Ibland blir jag bara så trött. 



Kommentarer

  • Malin säger:

    Some people just have weird uppfattningar om how to hantera diskussioner -.- 😖❤️

    Svar: Ja, inte för att det va några diskussioner bara sa att jag inte skulle äta nåt innan 😯 klockan va liksom halv o ville komma iväg -.-❤️
    CeciliaAndersson

    2014-05-09 | 13:42:56
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    Nej men att det ska behöva bli en diskussion 😔❤️

    2014-05-09 | 16:06:51
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: