Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Utbildning

Kategori: Allmänt

Imorgon/senare idag så ska jag på utbildning mellan 9-16. Det ska bli spännande och jag har stora förhoppningar på vad det kan ge. Det skönaste är ju att det är här i linköping med bussavstånd dock byten, men egentligen inte så långt bort. 
Så imorgon fastän det är helgdag så ska jag upp vid sju, alltså om sex timmar, och äta något till frulle och göra mellanmål om de inte bjuder på nåt, nåt att dricka och hinna duscha samt sminka mig. Inte lätt det här. Men har nopprat ögonbrynen nu i alla fall så nu ska jag sova 😇 




Kommentarer

  • Malin säger:

    Gött ☺️ blir säkert skitbra 😊

    Svar: Det var skitbra ☺️❤️
    CeciliaAndersson

    2014-05-18 | 13:16:03
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: