Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Thoughts

Kategori: Allmänt

I min ensamhet på stationen sitter jag ute i den glödheta sköna solen och tänker på mog själv. 
Jag är inte perfekt, jag vet om det. Jag trivs inte med mig själv, hur jag ser ut. Min kropp. Jag vill förändras med det är svårt att komma till kritan med det så att det händer nåt. Jag ska fösöka göra ett schema och ha i mitt rum, men allt är bara utmaningar och man måste bara samla mod till dem. 
Jag tycker om att gömma mig under mjuka sköna kläder och smink samtidigt som jag vill gå i tajta kläder, men jag tycker inte jag är fin i dem. 
Jag har inte perfekt hud eller perfekta drag, mycket ärr och huden torr. 

Jag ska ta tag i det här nu så att man kan börja tycka om sog själv mer. Jag måste göra det för att må bättre. 


Det jag tycker om med mig själv är nog faktiskt mina ögon. Jag har fina ögon. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: