Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Lite allt möjligt

Kategori: Allmänt

Idag åkte finaste hem och saknar henne redan massvis och bara vill att helgen inte skall ha tagit slut än, men vi lär ju snart ses igen 😇❤️ 
Annars så har jag varit på AF möte idag och tagit åt mig ett pass på fredag och hoppas det kommer nåt till passande tid. På söndag har jag utbildning med sommarjobbet då jag ska skriva kontrakt med. 

Annars idag så har jag gospelträning och är jättenyfiken på vad vi kan tänkas få lära oss idag! 

Sen har jag en massa spännande böcker som jag måste läsa i och så vill jag virka och spela sims... Jag har så mycket jag vill göra men inte hinner med. Men har ju trots allt sovmorgon imorgon så då får jag va vaken inatt och göra allt på samma gång istället 😉






Kommentarer

  • Malin säger:

    Wow, gött! Jag har nästan sovmorgon imorgon, får väl se om det blir till 8 eller till 12 xD blir fan chill ikväll xD ❤️

    Svar: Haha jaa maybe 😇❤️💋
    CeciliaAndersson

    2014-05-13 | 20:20:55
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: