Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

❤️

Kategori: Allmänt



Belive in yourself kan betyda mer än att bara tro i sig själv. För mig betyder det även att jag måste öppna upp mig, se världen och mina nära och kära med öppna ögon för att inte förlora dem eller dem mig. Jag börjar inse att allting ite bara hänger på vissa saker. Man måste ge för att få och acceptera andra för vilka dem är och att öppna upp mig själv. Speak my mind and don't be that quiet one behind everyone. Iam a part of this too. 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ja, don't wait quietly i bakgrunden for your life to start, because it started 20 years ago... Ta plats och använd rösten för att förmedla dina tankar, känslor och åsikter, de betyder :)<3

    2014-05-21 | 20:55:24
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    Och man är alltid beroende av ett samspel med andra, så man måste försöka förstå dem too och gå ur sitt eget perspektiv för att få se andra sidor :)<3

    Svar: Ja 😯😇 bryta mönstret 😉❤️
    CeciliaAndersson

    2014-05-21 | 20:56:30
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: