Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Väntan

Kategori: Allmänt

Jag har hört av mig, men inget svar... Har det hänt någonting? Stänger du mig ute? Har du gjort något dumt? Min sorg och oro växer bara när jag vet hur du kan bli. Jag vill bara att du ska hålla om mig och säga välkommen hem, när jag sagt att jag kommer ikväll(natt) men du verkar inte bry dig längre. 
Förlåt för att jag åkte, men jag orkade inte mer. Jag orkar inte mer nu heller men jag längtar hem. Här är inte hem utan där du är är mitt hem, tills jag får ett eget hem. Jag hoppas du förstår att jag älsjar dig no matter what, men att vi alla har känslor och vi tål olika mycket och bearbetar saker på olika sätt. Du på dina och jag på mina. 
Kanske du förstår om jag blir svårt sjuk, kanske du förstår om jag en dag bara skulle försvinna och inte ta med mig någonting. Ingenting. Kanske det får dig att öppna dina ögon på vad du har och inte har istället för att se endast det du tror att du inte har när det finns precis framför mig. 
Stäng mig inte ute, jag klarar inte av det. Jag behöver få höra ett ord. Bara ett ord, men helst tre. Varför kan du inte säga dem? Varför bara det du sagt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: