Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Måndag

Kategori: Allmänt

Kom hem från finaste idag men vill redan tillbaka även om det ska bli hur kul som helst med ghospel imorgon och jag ska lämna in papper till Viking Tattoo och tatuera mig på fredag ☺️
Jag får även in mina efterlängtade tv-spel imorgon så jag vet väl va annars jag kommer roa mig med. Men ska väl också kika in på body shop för att se om de har några body butters på rea. Min underbara peach börjar bli slut... Men har även gjort en lista jag önskar mig därifrån hihi xD 

Hat idag även varit på återvinningen med päronen i linköping och handlat på willys. Jag hittade två gulliga shotaglas, en liten gullig sak som var gratis, sen köpte jag en jättefin och asskön rosa tröja för 45:- och en muffinsplåt för samma pris. Kom billigt undan och ska inviga tröjan imorgon. 

I veckan så ska jag göra cupcakes 😇

Kommentarer

  • Malin säger:

    Gött 😊👍

    Jag vill baka småkakor 😯 och bröd xD

    Svar: Gör det då xD ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-03-18 | 08:49:13
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: