Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Kvinnohälsan

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit på kvinnohälsan igen för att göra ett nytt försök med wn hormonspiral. Den här gången gick det jättebra bara att medicinen gav mig en dålig mage och illamående, samt känner mig febrig. 

Annars så har jag följt med till tornby flr mamma ville kolla leggins och jag spg en topp samt byxor som jag så gärna  skulle vilja ha och bh:ar som jag är i brist på... Men pengar har jag inga och blir så sur. De pengar jag har kvar räcker bara för tre månader till för mobilen. För börja ta mig an lite ledsagning igen känner jag. 

Ja jag ligger i sängen och är lite ynklig. Har ont som fasen och mår illa. Känner att jag har rätt till det. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: