Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Idag

Kategori: Allmänt

Idag har jag blivit firad av K och J och fick lite pengar, men de ska jag spara för vill göra två tatueringar till. 

Men ikväll så spelade vi plump pch HAHA delade ut dessa kort till mog själv på något jäkla vis xD 

Och sen så alldeles nyss så fick jag min fizzy drink men när jag väl skulle ta flaskan och skaka om den lite så hade styvfar ställt in den i kylen och ja...

Man kan väl säga att det hade blivit gelé av det hela, men nu har jag den i mott försvar igen. 



Senare idag så kommer finaste ❤️ Och då har vi en massa saker att göra så då blire full rulle och förhoppningsvis någon sömn och lite mer än bara greja med packning och saker inför resan även om det är jävligt kul! Men kan va skönt med en liten tid dels själva och bara pusta ut Och så har jag lovat lillebror att spela finns i sjön 😇
Jag längtar som fasen till kryssningen imorgon och är så taggad! Känns skönt och pirrigt att åka iväg "själv" och ett av många stora steg i livet :) 
När alla går hemma så blir tätt och jobbigt. Mycket. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: