Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Hemsk dag med gött väder

Kategori: Allmänt

För att börja med varför den är hemsk: jag minns hur mensvärk känns igen i alla fall(!) och det gör ont tydligen. Men fick ny tid på kvinnohälsan för att det gick åt fanders så får en gratis insättning på måndag och fick medicin som skulle mjuka upp. Hoppas det funkar. 
Annars så göttar jag mig indet fin fina vårvädret och var precis och tog en promenad. Kan inte fatta att det snöade häromdagen 😯 snart är det dags för tältning tycker jag! 
Men om det är såhär fint i helgen ska jag garanterat ut till vidingsjö och träna! ☺️


Kommentarer

  • Malin säger:

    Usch lider med dig 😖
    Får tälta nån gång efter min tenta o uppkörning 😘❤️

    Svar: Ja verkligen 😘❤️
    CeciliaAndersson

    2014-03-28 | 16:43:01
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: