Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Grilla/fest

Kategori: Allmänt

Idag har jag invigt systemet med stoffe. 

Men innan så var jag på en promenad, vanliga sträckan. Hittade skott på videung och blåsippa(tror jag att jag minns om jag inte har blivit alltför mycket storstadstjej).


Jag har även skalat rotsaker för grillning, bara mamma, styvfar och jag då lillen är hos pappa. 
Rotsaker och kyckling är underbart 😇
Sen så ska jag börja göra mig iordning för festen, min allra första fest som jag har blivit bjuden till. Aldrig blivit det förut och känns väl lite sådär även om jag visat intresse. Alltid velat gå på en, så trodde inte att det skulle bli när jag är 20. Men men. Hoppas det blir kul och att man har roligt. 
Bilder lär komma upp. 
För övrigt så läker min tatuering fint, men lite mörkare än den andra då den förata är helt läkt. Jag är stormnöjd med båda 😍

Kommentarer


Kommentera inlägget här: